Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží

 

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod můžete vrátit bez udání důvodů během 30denní lhůty od data jeho převzetí. Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů:

  • Vrácení na adresu skladu - výdejního místa
    • Zboží, které vracíte, můžete přinést na adresu Gorkého 609, 53002 Pardubice.
    • Spolu se zbožím přineste také prodejní doklad. My zboží zkontrolujeme a ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.
 
  • Vrácení poštou
    •  V případě navrácení zboží poštou postupujte následovně:
      • Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.
      • Uvěďte zboží do původního stavu, pouze v takovém případě Vám můžeme vrátit plnou cenu zboží.
      • Zboží pečlivě zabalte (ideálně do původního obalu), abyste předešli jeho poškození během přepravy. Přibalte podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
      • Zboží pošlete na adresu:

        BAHNIK.cz
        Gorkého 609
        530 02 Pardubice - Zelené Předměstí

 

Poškození při doručení
 

Pokud má zásilka viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Zásilku můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Pokud jste svou zásilku rozbalili a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené, oznamte neprodleně tuto událost nejpozději do 2 pracovních dní od převzetí zásilky. Pokud tak kupující neučiní, ztrácí nárok na uplatnění reklamace přepravy a dalších poškození.

K uplatnění reklamace budete potřebovat:

  • číslo vaší objednávky (nebo zásilky v případě uplatnění přímo u dopravce)
  • fotodokumentaci, na níž bychom viděli celý balík (přepravní štítek, celý obal, výplňový materiál, celé zboží atp.).
  • popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození

 

Uplatnění reklamace

E-mail: info@bahnik.cz
Po-Čt:  10:00-17:00
Pá:       10:00-16:00

Reklamace

Pokud se stane, že Vámi zakoupený produkt přestane fungovat, zajistíme Vám opravu, výměnu či vrácení peněz. Podrobnější informace, jak řešit reklamaci, se dozvíte v Obchodních podmínkách.

  • Reklamace v servisu u výrobce
    • Nejrychlejším způsobem reklamace je kontaktovat přímo výrobce dané značku. Výrobek můžete servisu předat osobně nebo poslat poštou. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu) a popis závady.

 

LINDR.CZ s.r.o., obec Sadová 132, 503 15 Nechanice

SINOP CB a.s., Pod Stromovkou 205, 370 01 České Budějovice

  • Reklamace na adrese skladu - výdejní místo

Po předchozí domluvě přineste, prosím, zboží na adresu Gorkého 609, 53002 Pardubice spolu s dokladem o koupi výrobku. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat.

  • Reklamace poštou

Zboží můžete poslat přímo na adresu Gorkého 609, 53002 Pardubice, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme. Prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě, přibalte doklad o koupi výrobku.

 

Nekompletní zásilka

Omlouváme se, že vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o zboží, které Vám nebylo dodáno. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení.

E-mail: info@bahnik.cz

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.